2012-04-17


Jag ska ju försöka att vara positiv i bloggen. Men även om jag försökt hålla skenet uppe idag så känner jag att jag misslyckats totalt med barnen. Theo har varit såååå tjurig. Ronja med. Det slutade ialla fall med att dom fick utegångsförbud båda två imorgon, undra vem jag straffar mest.. förmodligen mig själv.
Dom är inte att leka med nu för tiden, å även om jag bara brusade upp en gång idag, var det en gång för mycket. Jag har försökt med allt idag för att det ska ha varit en ok stämmning hemma,m en det är svårt när dom är två mot en, även om jag i detta fall ska vara den förnuftiga och vuxna i allt det här.
Men, vi lyckades göra köttbullar tillsammans ialla fall.

Imorgon är det onsdag. Halva veckan har gått. Det känns toppen. Ser fram emot en barnfri helg. Jag behöver vila upp mig ordentligt efter denna kaotiska vecka.

Inga kommentarer: