2012-04-06

Lååång fredag

Nu mår båda barnen bra. Dom gör sig redo för att åka till sin pappa. Jag behöver verkligen denna helg att ladda batterierna för dom har varit extremt jobbiga nu en period. EXTREMT. 1 veckas semster med barnen hoppas jag blir bra. Att vi kanske alla tre kommer att må lite bättre och vara gladare. Jag är trött på den här onda spiralen. Nu ska jag bli en glad och positiv Tove. För jag orkar inte. Inte barnen heller. Och dom måste bli glada och posivita. Så denna vecka ska vi försöka knyta ihop säcken. Ska försöka komma iväg å träna minst två gånger. Men har rätt bra träningsvärk idag och har ont i ryggen sen body pumpen. Musik och gott sällskap är bästa botmedlet mot nedstämdhet å tjurighet.Haha. Har sååå många tankar i huvudet och allt bara grötar sig.Men så är det. En dag i taget som man brukar säga.. :)

Inga kommentarer: