2012-05-15

Återuppta

Det har gått två veckor sedan jag tränade... körde body pumpen ikväll... shit, mina armar värker :(
Men skönt att komma igång ialla fall. Imorgon blir det step up.

Hade migrän igår, så fick ta en såndär hemsk tablett.
Har haft ont i huvudet idag på jobbet å till slut fick jag nog å tog en till migräntablett, lagom innan träningen, dessutom kom min magkatarr tillbax som jag trode var borta (har inte tagit nån medicin på två dagar) men nu klarar jag nog mig.
Veckan har snart nått halvtid, jag har lovat att sluta röka denna vecka. Läser sluta röka boken på jobbet å har nog snart läst ut den, då är det dags att fimpa... Ångest.

Annars har veckan rullat på. Haft finaste på besök en natt, å förra veckan fick jag två nätter med honom ;)

nu ska jag förbereda för nattning av barn, sen ska jag in i duschen tänkte jag.

Städa lite kanske kan stå på kvällskvisten.

Åhh just det. Min kära granne å en av mina närmsta vänner överraskade mig med ett par örhängen på jobbet, hon kom upp med ett fint paket med dom i :) Gissa om hon gjorde min dag <3

Är som sagt så jävla glad över alla människor jag har i mitt liv. INgen nämnd å ingen glömd. Alla är värda lika mycket å jag kan inte ha bättre vänner familj. Ni är bäst!!!!!!!!
Ta åt er!!

Har hunnit träffat Emma åxå å lillan. Imorgon ska jag å lillan träna igen, det e kul å passa på att få prata av sig med henne en kort stund innan träningen..

Ne nu tjatar barnen.

Inga kommentarer: