2012-05-08

Jag hinner inte med.. Kan inte dygnet ha fler timma, snälla??!

Nåja, nu ska det vara lugnt nån dag ialla fall.

Min magkatarr blir bara värre :( Spydde igår av den. Trode tabletterna skulle göra sitt till nu, men får väl ge det dom sista dagarna, annars får jag ringa vc.

Tack å lov inget migränanfall denna vecka.

Jobbade till 18 idag, vilken stress.... Det vart en 10h dag å igår jobbade jag till 17, jag lagade mat till mig själv vid nio, hann inte riktigt med. Men barnen hade det bra dom var hos kompisar å idag har dom varit hos morfar efter skolan å dagis.
Tur jag har så många som kan hjälpa mig. Jobbar även över lite på fredag, eller så börjar jag tidigare, vi får se. Åker ju till motala på fredag så vill sluta i skaplig tid iaf.

Om ni undrar så märks det att man lever. Funderar skarpt på att gå på step upen imorgon. Men vi får se. Kanske får välja bort det denna vecka åxå, men känner mig så slapp :(

Kommer jobba över måndag å fredag nästa vecka åxå, det tar ju aldrig slut, men är tacksam över min övertid...

Annars rullar livet på. Mest uppåt faktiskt. Det känns ju toppen. Theo har varit supersnäll nu i ett par dagar, men han vet vad som gäller. Det är noll tollerans numera här hemma för allas skull.


Hoppas livet leker för er andra. Å för er som är nyfikna ;) Fråga kanske ni får veta :)

Inga kommentarer: