2012-05-02

Uj uj uj. Hatar att vabba. Så långtråkigt. Är hellre på jobbet. Imorgon är det Theo som går till skolan, annars får jag nippran.

Har handlat idag, det är väl det enda produktiva jag gjort. Skulle träna ikväll men en grillning kom ivägen ;) Känns lite vemodigt, men har träningsvärk efter gårdagens löprunda.
Men imorgon SKA det bli träning. Kanske på fredag åxå.
Jobbar ju sent på fredag om jag inte vabbar. Men jag SKA inte vabba. Vägrar.

Har solat satan, men nu vart det för varmt för att sitta där ute. Å tråkigt. Ska snart röra oss till Tina, håller på att dö av tristess.

Igår var vi å fiskade, theo kommer nog bli en riktig fiskare tror jag, han har tjatat halva dagen om att fiska.

Känner mig sådär härligt glad :) Å jag tror dom flesta vet varför ;)

Sköt om er.

Pöss på er :)

Inga kommentarer: