2012-05-23

Varför ska allt vara så krångligt. Varför måste man överanalysera sönder allt?
Jag skulle vilja ha facit i handen på en gång... Men så funkar ju inte livet...

Har haft en usel dag på många sätt....

Det är jobbigt att ha slutat att röka, känner mig låg, nedstämd å sur och fruktansvärt rastlös.... Vet inte vart jag ska ta vägen, har ingen direkt aptit...

Ibland är vissa saker för bra för att vara sant.. å då är det för bra.

Väntar på att G ska gå hem så jag kan lämna Theo hos Niklas så jag å mamma kan dra ut i skogen å cykla. Behöver verkligen köra slut på mig eller komma ut å tänka på annat idag.... Blä.

Hör inte av er till mig idag, för jag är inge rolig alls att ha med att göra...

White flag

1 kommentar:

Anonym sa...

Men stackare, allt på en gång:(
Hoppas du får ut mkt tankar på cykeln:) Ha det gott och tänk inte för mkt annat än på dig själv!! Kram // Lillan!!!