2012-06-21

´Hjälp......... Hur långt ska man behöva gå för att den enda som kan hjälpa en ur situationen ska ta sitt ansvar och se till att allt ska funka...Jag önskar jag kunde kollapsa så allt var över så jag fick vila upp mig, jag kan inte göra det nu. Jag har inte ro till det jag KAN INTE. Sjukskriv mig hjur mycket ni vill, jag kan inte...

Jag har varit så upptagen med mig själv så jag har inte sett andra för mig själv.... Jag måste börja se andra... Idag fick jag veta att en annan nära mig mår dåligt. En människa som inte ber om hjälp... så kan inget göra, för den vägrar ta emot hjälp eller lyssna... Men jag vet hur det kommer sluta :(

orkar inte se mig själv... hjälper ju ändå inte..... kan inte stoppa det... det går inte... Jag skiter i det.
Funderar på att gå tillbax till jobbet på måndag.... Orkar inte ha det såhär... det blir ialla fall inte bättre....
Nu har jag bestämt mig för att skita i allt och bara forsätta för jag kan inte hjälpa mig själv just nu. Och jag orkar inte. Vet inte ens om det är det som är felet på mig........

Blir så arg.... Varför omger man sig av egon?? Eller har gjort heter det väl!!!

Älskar er alla som hjälper mig och har hjälpt mig.... Men ni behöver inet forsätta med det, för jag kommer inte att ta emot hjälpen...

puss på er.

Inga kommentarer: