2012-06-09

Lördag idag.

Har fått mycket gjort denna vecka, har rett ut en hel del saker och rett ut en hel del saker i huvudet.
Känns som om jag trots allt börjar få flyt i livet. Spelar ingen roll vad som händer i mitt liv nu för jag har ändå bygt upp en mur och försöker att inte låta någon passera den alltför mycket.

Jobbet är superb. Kommer iof att få städa nu i fyra veckor istället för att sitta i receptionen, men jag vet att det bara är en kort period. Sen har jag semester i 3 veckor. Har ingen aning om vad jag ska hitta på. Vet inte hur N har barnen heller ännu, å som det ser ut nu kan vi ju inte ens disskutera med varandra, men den som lever får helt enkelt se, det löser sig, det gör det alltid.

Det är ganska skönt att veta att man har allt under kontroll, eller iaf någorlunda. Inte så mycket som kan hända eller förstöras då allt ändå har raserat.

Nu vill jag blicka framåt och fira min lilla kille som blir 7 år, å sen är det festen som ska planeras och utföras. Det kommer nog bli superb.

Snälla, låt inte det gå för långt innan ni gör nått åt saken, man kan må bättre, mycket bättre än ni tror att man gör, det tar bara en stund att komma dit, och vägen dit känns lång, men det är så värt det.
Att få vara så glad och lycklig å känna sig så värd som människa, det slår allt.
DU betyder nått, du är värd mer och du är värd att må så bra som man bara kan!!
Jag är så innerligt lycklig. Jag har ett jobb, två barn, vänner som älskar mig å gör allt för mig, familj som betyder allt för mig och gör allt för mig, barn som avgudar mig och gör allt för mig och framför allt livet, ingen dag är den andra lik och jag vet att jag är älskad!! Jag vill vakna varje morgon och gå till jobbet, jag vill hämta mina barn å se vart dagen för oss. Jag älskar att ha 6 ungar springandes i lägenheten även om det ibland är mer eller mindre kaotiskt och jag älskar att ha kompisar å familj här som förgyller min tillvaro.
En stor ros till er alla

Fan vilket smörigt innlägg. Men det är så sjukt att man kan må såhär bra.
Visst att jag varit förtvivlad ledsen arg och alldeels utmattat denna vecka, men inombords mår jag så bra. Sen att vissa saker sker som inte är så roliga det är en annan sak. Tack å lov har det löst sig och jag har insett att inget mer av den sortens bekymmer kommer ske igen.
Eftersom jag redan gått igenom det en gång så... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du mår toppen:) Kul att läsa!!! Det är du så värd;-) Kram Lillan