2012-06-04

Nu vet jag. Nu är det slut.


Denna dag har börjat i glädjens tecken och slutat i sorg och ilska... Eller faktiskt så är jag glad nu, jag har tagit ett beslut och jag är nöjd med det.


Hur kan man ha levt i detta skit så länge. Nu ska jag leva livet. Jag är stark och jag är värd mycket mer. Ingen ska få trampa på mig och göra mig så liten som jag varit.... Och framför allt ska du aldrig mer få se mig ledsen,arg eller förtvivlad. För från och med nu existerar du bara som *********** och inget mer och inget mindre. Du är inte värd vatten. Det du har gjort mot ****** och hela situationen så gör man inte. Och sluta låtsas vara nått du inte är. Alla ser igenom dig. Du har gjort fel, stå för det. Gör om och gör rätt...


Jqg slutar med att säga att jag är en solstråle :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: