2012-06-11

V 28 kommer barnen få vara hos Malin å Tor, skönt för dem att slippa vara på dagis/fritids, jag försökte ta semester men det gick inte.
Men allt löser sig, bara barnen mår bra, det är det viktigaste.
Tycker det är tråkigt att man inte ska kunna föra en disskution på en normal nivå å kanske försöka komma överrens om det är nått man undrar över... eller om det är nått som behövs disskuteras.
Det är inte 1:s fel att 2 träter, så är det, men ibland måste man kanske glömma, släppa och gå vidare för nån annans skull. Jag är inte omöjlig å jag säger saker jag inte alltid menar, men jag är inte den sista som erkänner det.

Har haft en pissdag idag, men den har blivit bättre :) Skärmen till mobilen har pajjat, höll på att krocka imorse, myror på köksbordet... ja jag kan forsätta ett tag till.
Men nu måste barnen nattas :)

Inga kommentarer: