2012-07-08

Har idag gjort saker jag aldrig trode att jag skulle göra. iaf inte för en månad sen.

Har haft en helg som varit full rulle... men ändock inte.
Mycket fika har det blivit å jag har kännt mig ganska lugn å kännt att jag haft saker under kontroll.
Det är dock redan söndag, det blir det alltid för fort tycker jag....

Har varit på bio i lördags, vi kollade på ice age 4 men tycker inte den var så bra. Sen har vi varit på vikingafestivalen i stallarholmen idag... Det var bra. Synd bara att det avslutades med åska, blixtrar å regn :(

Har en slappsöndag nu då barnen åkt till sin pappa å ska vara där i 2 veckor... kommer bli på både gott å ont, kommer sakna ihjäl dom samtidigt som jag kan få chans att varva ner...

Hoppas ni andra haft en trevlig helg. Sköt om er. Pöss

Inga kommentarer: