2012-07-23

Ínser sakta men säkert att min såkallade vardag inte håller... eller det gör den, om jag gör nått åt den.
Ont i halsen som vanligt, men känns som om det är mer än vanligt... ska snart ta itu med det... lovar...

Trött å seg idag, men fick sova mina 8h ialla fall... eller nästan. Vad hade jag gjort utan insomningstabletterna? Hade säkert varit en zombie som bara var.... Så skönt att kunna ta en om man inte klarar av att somna, problemet jag har är att jag vaknar så fort jag somnar för att jag inte kan sluta tänka.... Men med dom där så funkar det.. även om jag vaknar flera gånger per natt... Men nu får jag sova lite ialla fall..

Jag är inne på min andra semestervecka nu... Så skönt, idag har vi en: Inte göra nått, bara vara hemma dag :) Kanske drar vi ut å plockar svamp i eftermiddag om det kryper för mycket i kroppen ;)

Hoppas det är bra med er allesammans.

IDag fyller fina Emma år :) Grattis till henne!!!

Inga kommentarer: