2012-07-12

Usch så mycket som händer, så mycket jag vill skaka av mig. Men det är svårt att tala om hur jag mår å känner innerst inne, för det är svårt att prata om såna saker som jag kanske ser som problem, eller inte problem men saker som inte jag tycker om. Å det är svårt att prata om såna saker som jag gillar, jag verkar ha svårt att tala om mina innersta känslor.

Snart är jag Skild å det känns förbannat skönt, bara väntar på bekräftelsen från skatteverket... Önskar det kunde komma innan imorgon, men skulle inte tro det.

Jag önskar att allt vore annorlunda ibland, men inte mitt liv, utan bara vissa pusselbitar omkring mig.

Är det säkert att du vet vad lycka är? Ja det är säkert, jag är lycklig. Men det är mycket å det är mycket som hänt och jag har nog förändras en del, å vill förändras lite till.... Det är så stor bit av mig som fallit bort alla dessa år å det kommer sakta men säkert tillbax... känns som om jag glömt en del av mig, att en del av mig blivit så bortknuffad att det är svårt att få fram den.

Men nu måste jag verkligen borsta tänderna å åka å jobba....

Inga kommentarer: