2012-08-20

Det borde vara förbjudet med mobbing på jobbet ;)

Ne då skämt å sido... ibland är man lite för impulsiv, det resulterade i att jag sprang i lördags trots allt å det har man fått sota för, men så farligt är det inte... Kan gå på foten å bara det är såå underbart.

Har handlat, tankat å joxat dag, nu gör jag klimp å fläsk... överraskning till barnen, lär ju ångra mig, men det e bara att göra det.
Tiden går så fort ibland så man vill helst backa tiden eller stanna tiden.

Känner mig glad trots allt som händer hela tiden, får ju aldrig må bra för det ska bara hända massor med saker, men långt där inne mår jag bra igen. Det börjar rulla på på jobbet igen å det känns bra. Barnen är lugnare å jag åxå. Livet tar sig.. å jag med det....

Är bara trött... så trött, men det ger sig nog...

Tvätta, laga mat, städa, passa barn.... allt tar sån tid.. å allt är så tråkigt.. laga mat är roligt ibland iof ;)

Nehe nu ska jag forsätta med maten

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad jag blir glad att du mår bättre, jag vill att du ska må kanon, stor kram Emma