2008-12-24

dööh

Tänkte jag skulle skriva några rader bara..

Idag har det varit julafton (som om ingen ínte redan visste det :P)
Vi var hemma på fm å tog dt lugnt, sen gick vi över till lillie å daniel som planerat..

Där åt vi god julmat å öppnade paket.. tomten kom å ronja var rädd för tomten, theo med men till slut gav han tomten en kram å en puss..

Theo å ronja fick massor med julklappar... Theo fick många julklappar med LJUD... TACK MORFAR Å PEKKA :/

Mamma kom över å firade jul med oss så hon inte behövde vara ensam.
Barnen somnad nyss... dom ville vara uppe lite längre, sen var dom uppe i varv.

Theo var så gullig idag.. han sa: jag vill se roger.. sen kollade han på himlen och sa: jag ser inte roger...
Då vart man lite ledsen... Men jag förklarad för Theo att man inte kan se roger där på riktigt, utan att han är där å man får tänka på honom om man vill.

Svårt det där.

Nu ska jag sticka lite :P haha ni hörde rätt.. lillie å danne köpte stickningskit till mig, så ska väl sticka en halsduk nu då

Inga kommentarer: