2008-12-26

Har inte bloggat så mycket... men ska försöa komma igång lite, jag e inte värre än min syster, för hon verkar ha gett pp totalt.
Det är lite tungt nu vid jul, men det funkar... jag är ju lite skitzofren såhär vad det gäller känslor, gråter ena gången å skrattar andra ggr.. men sån e jag.

Ungarna fick hur mycket julklappar som helst (har ett minne av att jag skrivit det innan)
Theo fick: synth, ballongjakten, spindelmannenklocka*2, spindelmannenlakan, gardiner, matta, tröja, svettband för armen eller vad det nu kallas, slips, förvaringslåda, planch (det var nog alla spindelmannengrejor) en liten bilbana, en elgitarr, en vanlig gitarr, en trumsynth, pussel, byxor, kulbana, saxar (vissa av sakerna har dom fått gemensamt.)

Ronja fick: två dockor, prinsesshängare, prinsess liten byrå, prinsessmatta, planch, en prinssesgrej att hänga på dörren, djungelmtiv att sätta på väggen, sparkcykel, badleksaker, tröjor,hårsnodd, pussel, dockbalja, dockpotta, micro, elefantspelet.Säkert mer, kommer inte riktigt ihåg faktiskt.

HERREGUD vad bortskämda barn... *ryser*

Ialla fall.. jag fick en digital fotoram, tror ni att jag e glad eller?? nu kan jag ju visa våran "perfekta" familj hela dagarna för alla som e här.. :P

Väntar på att mamma kanske ska dyka upp, får väl se om hon gör det....
Ungarna sitter i köket å leker med varandra, jag vill inte veta vad dom gör som dom inte får göra, för nu är det väldigt tyst tycker jag...

Idag har jag varit på stan vid halv elva.. ALLVARLIGT.. inget är ju öppet?? bara lindex å ur å penn.. fan vad dåligt... folk vill ju ner å handla nu jue... IDIOTER.
Dom öppnar väl tolv eller nått...

See ya

Inga kommentarer: