2008-12-18

FY FAN!!!!!!!!!!¨

Idag har jag inte gjort annat än att ringt.... är så trött på att ringa run överallt...
Jag har Ringt mina a-kassor... NU EFTER " VECKOR Typ kom dom på att jag ska stanna på fastighetsanställdas förbund och inte gå över till metall.... Vilken röra det varit.... å ännu är inte papprerna för min a.kassa klrt... så ersättning lär jag väl aldrig få...
SUCK... får jag inte ersättning nästa månad går vi under....
Inte kul. Men vill inte tänka på det, blir bara så ledsen.

Jag har som sagt inte gjort annat än att setat i telefonen idag, jag har ringt: a-kassorna, arbetsförmedlingen och folksam, det tog 2,5h.... BLÄ

Nu väntar jag på att desperate housewives ska komma ner... sen ska jag slägna mig på soffan å glo på den..har sånvla huvudvärk.

Lilla Cabbe vart magsjuk igår.. han var här igår en stund, men tror ändå att vi klarar oss... han rörde inte så mycket saker.... Men tycker så synd om honom å Lillie å Daniel, det är inte kul med magsjukt barn... usch.

Emil å Saga har feber.. när kommer det till oss? säkertsom förra året, precis på julafton :(

Nej skriver lite mer senare....

Inga kommentarer: