2008-12-18

Vad ska man skriva om nu då??? hm....

Jag önskar att vi kunde flytta snart.. är lite less på att bo i kartonger.. dessutom orkar man inte bry sig så mycket om hemmet nu,
Men snart flyttar vi, jag är bara rädd att vi inte kommer få så mycket flytthjälp.. å att vi bara har en dag på oss att flytta... *suck* Så då blir det städning samma dag eller nått.. kul i jul.

Niklas ligger å slappar i sängen, precis nu kom han upp bara för det...

Jag undrar vad man ska köpa för leksaker till barnen, då dom nästan bara kommer att få grejer till deras rum.... tråkigt för dom, smart för oss...


Niklas har fått en filt från jobbet, nån lyxvariant.... som sticks....jobbig grej....

Har sökt ett jobb till idag... men det e svårt, jag har nog sökt 7 jobb nu tror jag.. mer blir det.. ska få ordning på min skrivare, som lever sitt egna lilla liv, den e helt puckad, får nog snart pensionera sig.... annars ser jag till att den blir skrot.. ;)

Imorgon skulle barnen gå på dagis, men Theo ville inte gå till dagis i morse, så då frågade jag honom om han ville vara hemma imorgon, å det ville han, så nu börjar våran "semester" :-)

Å KRÄK SJUKAN verkar gå överallt... VILL INTE.... blä å fy bubblan, med min tur så kommer den säkert hit antagligen till jul, eller tills vi ska flytta... hahaha.. nej då börjar jag gråta...

Inga kommentarer: