2008-12-15

Idag är det måndag, sista veckan för barnen på dagis... Snart e det julafton, tiden går bra fort.. herregud.
Men det ska bli skönt, nu kan man börja packa mer oxå, eftersom man fyllt år.
Packade lite igår, men det e massor kvar.. ska väl ta å börja städa sånt som går lite i förväg... vi får väl se.
Jag vill flytta, det ska bli skönt att ungarna får varsitt rum, men jag känner att det är lite jobbigt ox å...
Idag får jag veta hur det ser ut på Niklas jobb.. hoppas att det e ganska lugnt i alla fall.
Usch tycker synd om Niklas å Christian...

Jag har precis lämnat ungarna på dagis, så nu sitter jag här å funderar på vad jag ska göra...
Det är kallt ute idag i alla fall.

I Morse sa Theo till mig att imorgon när han fyller år (det gör han inte) ska han ha en spindelmannen tårta... ha ha. Dom e roliga dom, bara för att jag fyllt år säkert.
Han sa på min födelsedag att han skulle vara tyst eftersom det skulle komma folk till oss.. som sagt dom e ju roliga..
Ibland när han pratar kan man bara stanna upp för ett tag å förundras över hur smarta dom egentligen är... Man underskattar nog dom lite ibland...

I Morse frågade jag Theo nån fråga,... han börjar prata sen kom han på att han hade mat i munnen, så han svarade,:-jag ska bara tugga ut först.. å så tuggade han frenetiskt å funderade på vad jag hade frågat... hehe.
¨
Nej vart överbjuden till Lillie å Cabbe.. kanske skulle gå över dit å ta sig en java...

Inga kommentarer: