2008-12-14

Idag har vi nästan bara tagit det lugnt.. Eva var här (barnens farmor) det tycket Theo var kul..
Sen har vi packat lite.. inte så mycket men 4 kartonger i alla fall. Jag har städat lite.. men det mycket kvar... Jo vi var faktiskt å handlade på willys alltid nått :P

Imorgon ska barnen till dagis, sista veckan för dem.. sen e det semester till 7:e ... eller semester vet jag inte, eftersom jag e arbetslös.... Men men så e det.. gud fick till och med ont i magen av att tänka på det.

Ja undrar varför folk måste vara så negativa.. varför går man runt å e negativ jämt? hur kul kan det vara?? å vem orkar med dom som är så? Ärligt talat va fan.... varför ska det vara så svårt.. visst att alla har sina neråt dagar, men att gilla att trycka ner folk å alltid vara negativ å alltid ha rätt? e det ett roligt liv eller??? Jag bara undra? Man måste ju ha så jävla låg självklänsl å så mycket hat i sig... Skaffa ett liv å gör nått åt saken i stället... Låt bli mig! Jag vill inte bli nerdragen i den skiten....
Å varför ska man alltid vara värst eller bäst? är allt en tävling här i livet eller? vad e meningen med det??
Jag blir så trött på det.... Eller jag blir nog mer arg å så lägger jag massor med onödig energi på det... å så går jag runt å ältar, men jag vet att jag e bättre än så, jag behöver inte sånt!!!!!

Jag orkar inte skriva mer om det nu.

Ronja röjer i rummet, hon sover i en juniorsäng så hon har gått upp å lekt... i stället för att sova.. måste nog gå in å få henne att sova, klockan e ju snart nio.. hon ska sova kl 19... :-) min lilla sötis.

Inga kommentarer: