2008-12-21

Jaha, jag verkar vara lite seg,men allt känns så botten just nu.

Snar ska vi flytta, vi bor i kartonger, så fort Niklas säger, ska vi göra det, ska vi packa det, ska vi köpa det så är mitt ständiga svar: jag orkar inte..



Det är sant jag orkar inte.. snart orkar jag ingenting.. suck.

Om det ändå kunde vara över, om man ändå hade något stabilt i sitt liv.

Ja ja sak samma, bättre blir det väl alltid.



Idag har vi varit hos Niklas mamma å hälsat på. Sen kom min mamma över å hennes gubbe det var trevligt. Sen åkte vi till åker, till Niklas helgpappa å hälsade på... vi har haft full rulle idag, men det e skönt. Fast nu är jag så trött så trött.. men så är det väl.

Jag är inte ens sugen på att fira jul i år, men det har nog med flytten att göra å mm.



Imorgon ska jag ner å köpa dom allra sista julklapparna på stan.. lär ju vara mycket folk.. fy bubblan :-)



Ungarna mår prima än så länge å dom verkar jätteglada.



Ja just det igår firade vi minijul.. det var trevligt, ungarna vart jätteglada för sina paket.. Theo fick en spindelmannen klocka som han bara älskar, han springer å visar den hela tiden, sen fick han en synt som han spelar på ofta å saxar som har mönster..

Ronja fick en docka som kryper (ni ska se när hon släpar på den, den är rätt hård å hon vägrar sätta på den för då blir hon rädd, men ändå envisas hon med att släpa runt på den hårda docka som dessutom e förstelnad i sin position, dessutom tror jag att den har pajat, för den knakar :-) Ja just det, theo tycker det är as kul att retas med ronja så han sätter på den när hon håller i den, så ronja blir ledsen å rädd)

Sen fick Ronja ett "elefantspel" å det har dom spelat sönder..

Kort sagt så vart barnen helnöjda... Tack för paketen Tina å Christian....

Å tack för igårkväll, vi köpte ett spel till dom som hettehelt hysteriskt, å det var helt.. hysteriskt kul.. eller nästan i alla fall, men allt är roligt när man e övertrött, eller hur Tina???



Nåväl...

1 kommentar:

Tina sa...

vad i helvete har hänt med granen??? hahahahahahahahahaha

japp, allting är kul när man är trött :p