2008-12-03

onsdag

Igår kväll fick theo hög feber å ont i magen, han slockande kl 17 igår å sov till 7 imorse, men nu finns inga symtom kvar.. skumt det där..
Vi ska ialla fall kolla hans hörsel idag kl 11, får se hur det går, är väldigt less på hans dåliga hörsel....

I söndags bytte vårt telefobolag över till ett annat, å det innebar att det inte funkade på hela söndagen.. fine finns ju inget att göra åt, men nu har den inte funkat sen i söndags, den skulle funka i måndags, jo det funkar att folk ringer till oss, men vi kan inte ringa ut, vi har stått i telefonkö varje dag... man står i kö å hamnar typ på 29.e plats.... å efter 30 min står man kanske på 24:e plats å dom kopplar bort en!!!
Hur kul är det.. Igår kväll kom vi äntligen fram efter 40minuter, vad händer då?? JOOOOO ALL TELE har kopplat över alla sina samtal till några inhyrda som bara säger att dom inte kan hjälpa oss för att allteles personal har slutat... IDIOTER.. ska man stå i kö i 40 min för att få höra att man måste ringa igen???

VI har nog ringt 7ggr a 30 min! Förstår ni vad det kostar oss??? Står i kö nu... har väl stått kanske 10 min, så får se om jag blir bortkopplade eller om jag kommer fram denna gång, jag har ialla fall mejlat dom åxå, men sista jag mejlade tog det 4 dagar att få svar.

Ne dom ska få veta hur less jag är, å dom ska få betala för alla samtal man stått på..

WIEEEEEEEEEEEEEEEEEE NR 4... helt otroligt... 20 min kvar då kanske???

FY FAN SÄGER JAG BARA... ne skriver mer sen när jag lugnat ner mig

Inga kommentarer: