2009-01-04

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? hm säkert mycket, men inget jag kommer på

2. Höll du några av dina nyårslöften? haha skulle inte tro det

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hm, jo Emma vart mamma.

4. Dog någon som stod dig nära? Ja min mors kille :-( (23/12)

5. Vilka länder besökte du? hahahaha skojar ni eller?

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Mer självgående barn, ett jobb

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 23/12

8. Vad var din största framgång 2008? Att jag fixade lager och logistik

9. Största misstaget? Ja du...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ne, eller jo jag harhaft influensan

11. Bästa köpet? hm.....Nått är det säkert.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Barnen, det är oundvkligt

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? hm... säkert många småsaker

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? jazon mraz (hah vet inte ens hur han stavas, å i kissd a girl (hatar den låten)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? vet inte,både och

16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit av min tid

17. Vad önskar du att du gjort mindre? jag önskar att jag inte skulle skrika så mye på barnen

18. Hur tillbringade du julen? Hos killens syster å hennes familj, men firade tre ggr.

19. Blev du kär i år? nee

20. Hur många one night stands? DÖhhh

21. Favoritprogram på TV? desperate housewives, lost, medium

23. Bästa boken du läste i år? uppfostran utan gråt

24. Största musikaliska upptäckten? LOL

25. Något du önskade dig och fick? En digital fotoram

26. Något du önskade dig men inte fick? ny mobil

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? firade

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ett fast jobb

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? igen aning

31. Vad fick dig att må bra? Mina barn

32. Vilken kändis var du mest sugen på? hahaha

33. Vem saknade du? många

Inga kommentarer: