2009-01-02

bara rent skit

Nytt år, ny start??? Pyttsan.'

Jag har inge jobb å nu börjar alla å jobba snart, jag vet inte riktigt hur jag ska få tiden till att söka jobb då jag kommer att ha barnen hemma mycket.

Idag har det varit en ganska tung dag, jag har tänkt mycket på R idag.

Jag trivs inte i lägenheten, och är just nu ganska matt, det har varit tungt med flytt, jul, nyår, städning, å komma till en så jävla äcklig å smutsig å ful lägenhet.. Rena besvikelsen, det e kul att ungarna fått varsitt rum å att vi har en extra toalett men mer än så är det inte..
Jag orkar inte ta itu med så mycket överhuvudtaget känner jag.

Niklas börjar jobba på måndag å det känns pisstråkigt, jag är jätteorolig över min a-kassa å känner att jag snart kommer gå under om det inte händer nått med det snart....

Dessutom vill jag ju självklart ha ett jobb.. men hur lätt e det då????????????????????

Ne om det inte vore för mina barn så skulle jag nog inte hålla skenet uppe så mye som jag gör, men det e tungt, jättetungt, jag passar på att få mina egna stunder ibland när jag åker iväg själv i bilen å då kommer alla mina tankar,... det är skönt att vara själv, men det är inte så kul.
Jag är less på att bråka med ungarna varje kväll om att dom ska somna i sina rum, som igår då nattade jag theo i 2h,... å idag så somnade han efter 20 min, men ronja sitter här bredvid mig för hom vägrar ligga i sin säng... Fy fan.

Jag hatar min tillvaro just nu...
Fan fan fan fan fan fan fan. Å inga jobb finns det, har sökt jobb till och med till såna som inte utannonserar jobb. Fuck everything.

Förra lägenheten är städad å besiktigad.... så det är skönt, denna lägenhet är tydligen det med, idioterna har skrivit att hallen är underkänd, men att det inte åtgärdas, e dom dumma i huvudet eller? våran kran läcker i köket, å det sitter en gammal kran där, vet ni vad vi fick??? två såna där varma kalla kranar att byta ut.. i förra lägenheten fick vi en ny kran.. IDIOTER.
Vi har inte haft krokar i badrummet, men nu har vi fått en av 3st... vi har ingen toarullshållare i lilla badrummet, det är skit på alla lister å dörrar, badrummens är inte städade ordentligt, till och med våra plåtar var smutsiga. så jävla äckligt.... allt är äckligt.. å allt är gammalt å fult.
Det enda som är fräscht är spisen (som för övrigt inte var städad ordentligt) och kylen å frysen (som inte heller var städat ordentligt) eller egentligen är INGENTING städat ordentligt. har torkat av några dörrar å lister å vattnet vart svart... trevligt.. asså jag har varit vaken å hållt på i den ena eller andra lyan till kl 01 varje dag sen 27 december, jag har gått upp vid 8 varje dag, jag är van att somna 9-10 å gå upp 7-8.
Ne jag är nog mest fysiskt å psykiskt utmattat å så jävla less på detta..

Jag har inget liv, å jag är värdelös, kan inte ens tjäna pengar till min familj, theo tjatar varje dag på att jag ska skaffa jobb så vi har råd med det ena å det andra...
Ne orkar inte ens skriva mer.... vet inte vad jag ska göra nu.. kanske ta å öppna en öl eller nått.. eller kanske bara städa lite..

Jo juste våran stora dator har dött... som sagt bara skit

Inga kommentarer: