2009-01-19

Har precis ätit lite leverstuvning det var gott men det tyckte inte mina barn..
Så tråkigt när niklas jobbar eftermiddag för tiden går så sakta.
Men så är det ju

Imorgon ska jg fika med helen det var jättelängesedan, kul å se hennes mage :-)

Jag går fortfarande å funderar över allt. Jag har ingen aning om vad jag vill bli, är så avundsjuk på alla där ute som vet vad dom vill göra, å har ett mål. Själv får jag väl gå å jobba i 40 år med nått jag inte vill göra...
Jag har nog ingen mening med att vara på denna jord. Varför är jag här? vad har jag att tillföra? ingenting egentligen.

Min magvärk har gått över tror det är min magkatarr som spökar för jag tog en tablett å nu har det gått över...
Jag har sökt ett jobb idag ialla fall, eller via ett annat bemaningsföretag, men det lär väl bli bottennapp som vanligt... så är det ju.

Ne ska väl ta mina små söta ögonstenar.. tur man har dom, så man har nått att leva för. Dom är så fina å snälla :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet inte heller vad jag vill göra med mitt liv...inte jobba kvar... men som det ser ut just nu så blir jag väl kvar där tills jag är pensionär... :(
men som du redan vet är det inte lätt att få jobb idag så jag är kvar ett tag till *suck*
det löser sig ska du veta...
tänk inte så mycket (fast det är svårt)