2009-01-19

längesedan

Piss åxå, har haft en sån där ångest/hata sig själv dag igår å idag..
Jag är less på mitt liv, jag kan inte tillföra mycket för min familj, får nästan inga pengar nu å jag är totalt värdelös, min jobb har sugit så mycket att jag valt att gå, varför kunde jag inte bara stanna å ta det för vad det är?? Neee då...

Jag föreställde mig hur det skulle se ut när N kommer hem å jag hänger i snaran... stackarn, ingen trevlig syn, sen kom jag på att man kanske ska göra det på polisstationen i stället ,medans mina tankar flög runt i huvudet så kom jag på att jag är ett egoistiskt svin å att jag aldrig kommer ta mitt liv för jag älskar min famlij för mycke för det.
Men just nu känns allt väldigt mycket skit.... jag är så totalless på det mesta just nu, men det går väl över.

Idag mår jag illa å har ont i magen, men undra om det är stress, eller att jag mår dåligt, vet inte....
Niklas jobbar eftermiddag denna vecka... så det blir en prövning det med, men mina barn är så snälla, det e bara tristessen över att vara själv å behöva laga mat själv... mm.
Dessutom e nattningen nog inge rolig, eftersom niklas å jag brukar dela på oss, men nu e jag ju själv... så kan det gå.

Fick telesamtal..... ttyl

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker du är jätteduktig... och det är inte lätt att få jobb i dagens läge heller så det är inte dig det är fel på! allting ordnar sig ska du se!
kram