2009-01-08

Jaha, jag missade nog att jag har en blogg... det var ju några dagar sedan.

Inatt har jag å ronja varit vakna sen kl 3.... såjag e lagom trött....
Men får väl kanske sova lite i natt ialla fall. *hoppas* Imorgon ska barnen till dagis... skönt.
Dom har ju börjat gå 15/h i veckan nu.

A-kassan förlängde med 150dagar tror jag det var.. å det e ju bra. Men tyvärr inte så mycket inkomst där inte.. bara ca 5000kr i månaden.
Men bättre än ingenting... hoppas man får något jobb snart.. ska ta å ringa runt i morgon hade jag tänkt.

Idag har vi varit hos min mamma å sen var vi på stan, hittade en jacka på lindex för 89kr till theo.. billigt å bra.

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva nu.

Jo jag håller på att baka semlor... *mums*

dom har väl snart äst klart, om dom nu jäser, jag brukar intelyckas att få dom att jäsa så värst mycket.

Inga kommentarer: