2009-01-13

Jaha... vi har inte pratat mer om vårat tjafs, jag orkar inte... å vi kommer nog ändå ingen stans med det.
Ialla fall så håller dom på att tapetsera i hallen... dom började igår, så jag fick snällt gå upp kl 7 igår (trött) trode dom skulle bli klara igår men nee, så idag fick jag oxå gå upp kl 7 (klockan är nu 7:11) Å jag är så trött, men igår natt var theo å jag vakna 2 h.. å idag fick jag ialla fall sova nästan hela natten...

Idag ska theo å ronja på dagis så vi får se vad jag ska hitta på...

På torsdag ska jag å Lillan sluta röka,det blir spännande :-)

På onsdag ska jag å Niklas på begravning, inge vidare men men...

Jag funderar på om det har hänt så mycket överhuvudtaget...... Vi har haft full rulle sen i fredags.... Vi har rensat vårat förråd å flyttat över det till vårat nya, sen slängde vi säkert en kärra med saker oxå.
Vi har åkt skridskor med theo å ronja, Thindra å Lillan var med oxå (och lillans killes syster Tina)
Vi har varit å handlat kläder till niklas... han hade ingen vit skjorta å någon slip till begravningen.
Sen har vi fikat hos min mor mycket.
Jag, Theo, Ronja och mamma var uppe på minneslunden å tittade.... Theo trode roger låg under en sten, igår hittade han en nyckel som han skulle låsa upp stenen med....
Han pratar jättemycket om Roger å han verkar sakna honom, men han är alltid glad (99%) av fallen när han pratar om honom.
Han ska lämna en boll till Roger sen på minneslunden, å vi ska lämna ett kort på Theo å Roger på kistan när vi ska på begravningen.

Nu sitter jag å väntar på tapetseraren, blir spännande att se när han kommer :-O)

å sen pratad jag me dom som har vårat wii, dom skulle fixa det igår å skicka det idag.. ÄNTLIGEN. Vi skickade i väg det den 14 december tror jag det var.

Barnen sover å det är lugnt å härligt här hemma. Snart ska dom väl få gå upp...

Sköt om er allesammans

Inga kommentarer: