2009-02-20

....

igår var det en hal hemsk dag.
Vi var hos emil å saga en stund på fm, sen gick vi hem för då kom lillan å änglah å thindra.
Sen hade ronja sönder min nätadapter till laptopen (jag vart mindre glad.) sen efter 3o min satt theo åtryckepå å av på e glaslampa jag hade i fönstret,sen drog han ner den i golvet.
S jag var mindre glad då med. Sen kom Niklas hem å då åkte jag till pappa för jag skulle låna hans nätadapter, men då öppnade pappa upp våran nätadapter, helt plötsligt funkade den :-) så det var ju skönt, slapp man lägga 400kr i sjön.

Jag fikade hos pappa en stund å skulle ringa hem å fråga honom en sak, då sa han att pekka å alexandra var här.. jag bara skrattade å sa säkert...

Men när jagkom hem var dom här (dom kommer från trollhättan)
Då hade dom ringt niklas tidigare idag å frågatefter addressen, sen hade dom ringt en gång till för att bekräfta att det var rätt address, då ringde det på dörren samtidigt, då va´r det dom.
Vi fikade till 21 igår, ska väl ev träffa dem idag å åka pulka backen med dom i morgon.

Theo ville inte gå till dagis som vanligt imorse... usch jag börjar avky detta, men efter 30 mins prat fick jag honom att gå tiill dagis. Jag lovade att jag nån gång ska följa med å titta på när theo har gymnastik. han säger att han hatar dagis å att det är tråkigt där... blääää

Jag funderar på att åka till börsen sen å kolla om dom har något billigt lego.. vi får se.

Annars vet jag inte vad jag ska göra.

Jag hade värsta huvudvärken igår, kunde inte röra på mig, så jag tog två st ipren å en sömntablett, för detgick inte öve rmed iprenerna... jag somnade gott. Niklas sa imorse att jag inte gick att väcka när theo vaknade å grät, så stackarn fick gå upp själv på natten å hämta theo, han som jobbar fm.. stackarn.
Det kan man kalla ustlagen.

Inga kommentarer: