2009-02-22

Hejsan hej

Igår var vi på ip å åkte pulka och grillade med pekka å alexandra, det var trevligt. Sen gick vi å hälsade på pekkas mamma.. efter det gick vi hem lagade lite mat, tina å christian var här å hälsade på.. sen nattadevi barnen, då kom pekka å alex igen, å vi spelade kort å snackade till 00:00.
Sen var jag trööööötttt...

Idag har vi åkt pulka (ovanligt va??) sen har theo jag å ronja varit hos min pappa för niklas jobbar natt så han måste sova på dagen, hatar när han ska sova på dagen, men det får gå ändå, jag är jättetrött idag, förstår inte varför men så är det, det verkar som theo oxå e trött han liggr å kollar på tv, å det är ovanligt.. han brukar sitta upp i 5 min, nu har han legat ner i 15 min. Ska straxt väcka niklas, han har sovit längre 'än vad han brukar få göra, tänkte vara snäll mot honom..

Nej nu ska jag dammsuga lite.

Inga kommentarer: