2009-02-27

Host host host.. så låter det här om nätterna.

Theo å Ronja gick upp 5 imorse, alltid lika kul. Själv e man jättetrött.

Theo har blödigt näsblod nu i 3 dagar... igår hade han blött massor på dagis, innan dess har han bara blött lite grann. Hoppas han inte blöder så mycket som jag gjorde när jag var liten.

Idag ska Theo å Ronja till min far, vi ska hjälpa christian å Tina å flytta (vid 12)
Sen ska jag SOVA. Förkylningen är lite dämpad på mig å det e ju bra. Men Theo å Niklas e fortfarandeförkylda, tycker så synd om Theo, det låter som han ska spy varje gång han hostar.

Funderar på om man ska städa lite kanske, eller om man ska vila på soffan, risken är väl störts att jag kommer städa för Theo å ronja kommer inte tillåta mig att vila på soffan om jag känner dom rätt.

Tog ett till gravtest igår, för jag har sån mensvärk å är så spänd på magen men det var inget... Så får luska ut varför jag har ständig mensvärk....

Köpte en dv på öb för någr månader sen, den funkar inte, skulle leta efter kvittot men vi har inte det, så ska testa lämna tillbax den ändå, den hr inte funkat sen första början. Det var bara det att vi skulle flytta så vi har inte använt den förrens för nån vecka sedan.......

Inga kommentarer: