2009-02-27



Så här kan man se ut..

Resultatet av att gå upp 5 på morgonen vart:
Jag å min mor å barnen skulle ner på stan, Theo fick världens utbrott innan vi ens kom ur bilen... vi disskuterade frm å tillbax, till slut kastade jag ur honom ur bilen å började gå ner mot ica..
Där är det en trapp ner, gick ner där, theo kommer springandes efter å bara vrålar, jag går ut genom dörrarna å han stannar itrappen (han ska inte med) Väntar på att han ska komma ut genom dörren (har ändåkollpå honom)
Då var det en äldre dam i trappan som trode theo tappat bort sin mamma, men då visade jag å min mamma sig.
Då står det en gammal tant på 90 å vräker ur sig någe fult, å jag vänder mig om å tittar på henne å säger:-VA???
Hon kollar på mig å ser sur ut.... Sen mummlade hon lite, å jag skakade på huvudet å gick.
Efter en liten stund lugnar theo ner sig å vi går till apoteket, väl där inne skulle ungen ha tuggummi oxå, men det fick han inte så han fick en tandborste i stället som jag lovat honom.
Då vart ROnja frbannad å skulle ha en oxå, men hon fick en i förr igår... så nej sa jag.
Så där låg hon å bölade länge länge länge...
Men på apoteket sa dom bara: jag känner igen det där :-)

Sen åkte vi hem.
Å jag bäddade ner dom som ni ser.. .. antar att båda är trötta.....

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Inga kommentarer: