2009-02-05

Idag har jag å ungarna vte å pua, ramlade ordentligt i ett dike så trode jag bruti armbågen, men det gick över efter ett tag. Tor å emil å sagar var oxå med ute. Sen gick vi hem hit, å fikade, då kom lillan över å fikade oxå.
Sen kom pappa bi å hälsade på
Jag å niklas åkte till jysk å kollade vardagsrumsbord, så nu har vi köpt ett nytt, ska lägga ut det andra på blocket senare.
Längtar till soffan kommer...

Vi handlade oxå på willys, till ronjas kalas på lördag. Så tigt att handla men det måste ju oxå göras. Imorgon ska barl dagis det ska bli så skönt, vet inte alls vad jag ska göra, men ska nog passa på att bara vara.

Tack mamma för soffan å bordet :-) Kram.

ar världens mensvärk men det går väl över så småning om hoppas jag.
Ska nog passa på att skriva några ansökningar i morgon. kanske ringa några bemanningsföretag.
Puss å kram

Inga kommentarer: