2009-02-04

magjsuka?

Kul vi har haft det?? haha Jag som såg fram emot den där barnfria dagisdagen å skulle handla matta å betala sista på soffan :-)

Theo fick plötsligt ont i magen.. han försökte bajsa, sen ser jag hur han spyr.. kul.
Jag ringde mormor som var på väg hit å sa att Theo troligtvis är magsjuk. Sen fick theo några magattaker till, men åt en macka å drack lite vatten å cola. Sen somnade han vid sju.. tänkte att det var konstigt.. Kl halv nio vaknade han å spydde ner hela sängen å sig själv, det vara bara att stoppa allt i tvätten å theo fick duscha (han var inte glad)
Sen somnade han igen.
Morgonen efter var han precis som vanligt, hypraktiv som om ingenting hänt :-)
Så mamma å jag åkte å köpte mattor (köpte en till vardagsrummet å en till hallen) sen åkte vi å betalade min soffa... skönt att ha det klart.

Nu får jag vänta 6 veckor på att soffan kommer, men den som vänta rå något gott.
Vi fick mat av mamma idag, det var gott, tacopaj.
Men ungarna var mer vilda än tama.. suck. Så får väl se vad man gör imorgon då.. blä.

På fredag ska dom till dagis å lördag är det kalas om inte nån av oss blir magsjuka, men det tror jag inte, jag vet inte ens om det är det theo haft, konstigt var det ialla fall.

Ne ska ta barnen nu, dom badar.

Inga kommentarer: