2009-02-03

Igår tränade jag på Christians å tinas cross... bla bla bla.. Ialla fall höll jag på att dö efter fem minuter, men jag gav mig fan på att jag skulle orka längre, så i 25 minuter så tränade jag... Jag höll på att spy efteråt, gud vad jag mådde illa...
Jag käkade lite, tog en dusch å gick å la mig.
natt vaknade jag av att jag hade en fruktansvärd huvudvärk, nära på migrän om det inte var det, det tog 10 min innan jag ens tog mig upp ur sängen, när jag kom upp stoppade jag i mig tre olika tabletter å gick å la mig igen. Jag vaknade halv åtta å hvudvärken var borta.. puh

Jag å ungarna åkte till min far imorse, så vi var där 1,5h, sen åkte vi hem å då kom Lillan över.
Malin å emil kom åxå över.
Så vi fikade lite. Sen när dom gick hem gick niklas upp. Då började jag städa ungarnas rum, allvarligt vilken tid det tar. Sen kom pappa förbi han hade öppnat konto till Ronja nu efter 1,5 år :-)
Så vi var tvugna att skriva under.
Sen dammsög jag å lagade mat, så vi har äit nu. Det vart viltskav med grädde å ris.
Nu ska vi bara ta det lugnt, jag håller på att bränna spel till wii:et ska se om theo kan spela med mig.
Mamma kanske kommer över en sväng sen.


Imorgon ska vi betala min nya soffa å sen åka å kolla matta till vardagsrummet...
Ungarna e på dagis imorgon :-)

Ha en skön dag på er

Inga kommentarer: