2009-02-02

måndag

Halloj


Har pratat med Theos läkare nu.

Han skulle forsätta med movicolen men så småningom ska han sluta med den, vi måste få igång reflexen så att han får det till en vana.. efter nån måltid under dagen ska vi få honom att sätta sig på toaletten tills det blir en vardaglig vana.

Så det e nästa mål, skulle ha uppföljning på telefonen om en månad angående det.

Å angående att han kissade blod var att han ev haft streptockocker (hur det nu stavas) å nu läckte han bara lite kalium, men det är inget allvarligt, det var så lite att det bara var noterbart, men han ska in på en koll om ett år igen å kolla ul på njurarna.

Så det e ju bra.


Idag har jag varit på stan å handlat lite kläder till ronja, det vart 2 tröjor å ett par leggins, å en hängselklänning (fem myror)


jag var till apoteket å hämtade ut mina p.piller, dom hade bytt form å förpackning, så trode jag fått fel, sen hämtade jag ut theos movicol oxå.
Sen mötte jag upp emma, ´jag handlade presentpapper å ballonger till ronjas födelsedag.
Sen fikade vi på prinsen, jag åt en nachotallrik. Jättegott.
Sen tog vi en tripp till leksaksaffären, Emma köpte en present till Ronja.
När jag kom hem så väckte jag Niklas (han har jobbat natt) så åkte vi till berhardssons. å köpte soffa som ni redan sett i förra inlägget.
Efter det kom Ellen hit å ville leka med Theo (hon e kvar) Å pappa kom förbi, även tina å christian var här en liten stund.
Nu sitter jag här efter maten (gjorde köttfärspaj)
Teletubbies e på tv. Haha man börjar ju bli van.
Ack så trött jag e.

Inga kommentarer: