2009-02-26

Jag har precis fått kläderna från hm... så roligt, men tror att jag skulle behöva ha tagit strl 36 i stället för 38/M. Jaja, sak samma. Då kom jag å tänka på dom som kollar sig i spegeln å tycker att dom är jättetjocka (anorexia). Hur gör dom när dom beställer kläder... tar dom medium eller small för dom tycker att dom är större.. eftersom dom inte förstår att dom egentligen är jättesmala...

Jag längtat så till maten, jag är så hungrig å detär minst 40 min kvar tills den e klar.... Det blir potatis å rödbettor, morötter med broccoli och kött :-) mmmmm

Vart kättenöjd med kläderna ialla fall /till barnen. Tyvärr beställde jag 86/92 till ronja i baddräkt, men den ser PYTTELITEN ut, förstår inte hur hon ska komma i den.

1 kommentar:

Tina sa...

mer kläder som du ej kan ha....
bara att ge bort till din kära syster :D