2009-02-23

Kväller då..

Jaha här sitter man.. Niklas ska alldeles straxt åka till jobbet, å jag är dötrött.. ska nog snart gå å lägga mig eftersom mina barn tror att man ska gå upp kl 5 på morgonen, inte så normalt, men så var det imorse...
Imorgon är det dagis för dom :-) sen ska ronjis till tandläkaren.... Vet inte vad jag ska hitta på faktiskt.. men nått ska jag väl göra...

Ronja är för jobbig, men ändock är hon så underbar.. Tex ute skriker hon bara, å hemma så ska hon bara gnälla, men så kommer dom där små underbara stunderna då hon går in i sitt rum å stänger in sig å bara sätter sig å leker..
Eller bara får ett ryck å går å leker med en docka.. sen kommer hon ut alldeles lycklig.

Theo kommer aldrig/har aldrig nånsin stängt in sig i rummet för att leka SJÄLV... Tänk vad olika man kan vara ;:P

Godnatt på er allesammans, dröm sött å ha en Underbar morgondag!

Inga kommentarer: