2009-02-08

Måndag imorgon

Hahah.
Igår somnade jag kl 20:15. Å jag sov till åtta å jag har ändå varit grymt trött, tror jag har sovit för mye den senaste tiden å det har gjort mig astrött.

Idag har vi åkt skridskor på morgonen,det var mest jag å Theo som åkte, men han tyckte det var roligt.. det e ju bra...
Sen åkte vi hem å åt lite glass (vart över från igår)
Jag gjorde ordning potatis, korv och pepparotssås :-) mmmm
Så mamma kom över å åt åxå...
Sen gick vi ut å åkte pulka, det tyckte ungarna var super kul.-

Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, niklas jobbar eftermiddag, Ronja fyller år... vilke egentligen inte spelar någon roll eftersom vi redan firat henne. Hon kommer vara med i tidningen imorgon för den som ville veta ;)

När jag skulle natta ronja kunde hon inte ligga still hon bara vred å vände på sig å tog sig för huvudet å gnällde... hon hade ont i huvudet sa hon... hon forsatte så länge,så till slut fick hon alvedon, nu sover hon, jag trode inte man hade ont i huvudet i den åldern..

Om en timme är det the unit :-) så bra.

Ne ska väl kanske ta å dricka lite vatten, har ont i skallen som bara den..
Längtar till mn nya soffa.

Förresten jag ska på arbetsintervjuv på fredag på mcdonalds... hehe. Nog sagt om det.

Ne sov gott på er allesammans.

Imorgon börjar mitt nya liv

Inga kommentarer: