2009-02-10

Jaha.. ännu en dag som gått å inget jobb har man.

Lämnade precis barnen på dagis. Nu får mina barn dela plats eftersom dom är syskon *suck* men det är inget att göra åt... Det funkar säkert ändå.
Jag har slutat dricka mjölk å socker i kaffe. Även mjölk till maten, nu är det vatten som gäller.
+ att jag bara äter två mål om dagen resten nutrieltt...
Men hade inte tänkt att svälta mig utan bara gå ner lånsiktigt.. sen ska jag börja gå ut å gå med barnen oxå, men nu när det är så isigt ärdet svårt att låta theo cykla å ronja åka i vagn.
Men var ute igår så båda fick cykla.. vi var ute 40 minuter.

Ronja klarade faktiskt av att cykla själv, vart imponerad.

Annars har det väl inte hänt så mycket, har uppdaterat mina cv:n å så.

ne kommer inte på nått mer just nu...

Inga kommentarer: