2009-02-11

Onsdag morgon.

Igår var barnen på dagis... hämtade dom halv tre, sen åkte vi till min far å tjat tjat.
Sen åkte vi hem å åt lite....
Mamma kom över vid sju, då jag nattade ungarna... theo var lite småbesvärlig att natta mn efter 40 min så...
Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Niklas jobbar eftermiddag. Så det blir nog en tråkig dag i dag.. kanske skulle gå ut å cykla med barnen eller nått... Ne jag vet faktiskt inte.

Inget speciellt har hänt i mitt liv, men det är väl som det ska vara antar jag...
Jo jag har sökt några jobb, men det kommer inte ge resultat för det gör det ju aldrig.. *suck*

Lillan funderar på att plugga.. varför inte om man vet va man vill plugga till.. jag beställde hem kataloger från både högskolan å komvux... får väl se vad det finns för något...

Ne nu ska jag dricka mitt kaffe (som jag för övrigt har slutat dricka med mjölk å socker) urk.
Men jag ska fanimej lära mig att dricka det... eller så får jag helt enkelt sluta med kaffe helt å hållet.

Inga kommentarer: