2009-02-25

Ska ner till bokrean senare idag, undra om det e lika mycket folk där.. usch...

Idag vaknade jag vid 7... Eller jag vaknade ett par ggr i natt oxå.
Ronja kom in vid 3... hon somnade inte om... Rätt som det var ramlade hon ner på golvet, hon grät inte länge å jag la henne bredvid mig igen.
Nästa g¨ång jag vaknar är hon borta.. jag går upp å tittar då har gullungen gått å lagt sig i sin säng igen å sover sött :-) Så duktig.

Theo vaknade 7 han gick upp å klädde på sig.. rätt som det är hör jag: Mamma jag kissar på mig. Jag ropade: gå på toaletten då!!!!
Men jag har redan kissat på mig..
Vad arg jag vart, jag trode han gjort det med flit, för han sa det först, men sen sa han att han inte hann för han å ronja lekte å stängde dörren.
Det var bara att gå upp å klä på honom :-)

Sen åt vi frulle, å jag har plockat i köket, nu sitter jag här.

På söndag ska vi på kryssning, vi får väl se hur många pensionärer det finns där..
Allvarligt talat... dom är så jobbiga, dom tror att dom äger båten å har rätt att gå före alla överallt, trots att dom går i snigelfart!!!!!
Jag har alltid trott att dom är ett oskyldigt folk som man ska ha respekt för, men Never again.
Bara för dom har levt 100 år längre än en annan så verkar dom tro att dom äger allt. Dom ska ha rabatter hit, förrätt dit, man ska alltid visa hänsyn, MEN DOM DÅ????

Puss å kram.

Ps: är såå irriterad Ds

Inga kommentarer: