2009-02-24

En normal dag för mig numera

Vaknar på morgonen mellan 5-9 (beror på barnen)
Går upp å klär på barnen å gör frukost.
Kollar på datorn om nån har skrivit
Röker en ciggarett
Går på toaletten, borstar tänder mm (borstar barnens tänder)
Tar barnen till dagis (om det är dagisdag)
Sätter mig vid datorn å slösurfar
Glor lite på tv
Tvättar
Diskar
Kollar efter nya jobb
Leker md barnen (om dom e hemma)
Går ut med barnen (om dom e hemma)
Annars fikar jag med nån, eller åker ner på stan
Gör lunch
Äter lunch :P
Hänger tvätt
Plockar disk
Sen brukar vi hitta på nått, handla eller går å fikar.
Hämtar barnen på dagis (om dom e på dagis)
Dammsuger/städar
Förbereder maten
Äter mat
Slappar eller går å fikar/busar med barnen
Barnen badar
Kollar på unga mödrar
Borstar barnens tänder/sätter på pyamas/äter kvällsmacka
Sen nattning (tar mellan 10 min till 40min)
Sen e det MIN tid :-) Bara vara tiden
Pratar i tele/tittar på tv, går å lägger mig, duschar mm. Bara det JAG vill göra :-)

Tråkigt va???
Haha. Nu vet ni det

Inga kommentarer: