2009-02-28

Soffan

Stress stress stress..

Idag har vi varit å hälsat på Eva (barnens farmor) sen åkte vi till tina å christian å kollade hur dom bodde (eller barnen kollade hur dom bodde) Sen kom jag på att vi skulle möblera om hemma tills soffan kom, men niklas var lite negativ till det.
Vi åkte hem å jag såg att jag hade två missade samtal, lyssnade av mobilsvaret å hörde att min soffa kommit :-)
Kl var då 14:40 å dom stängde 15.. (dom hade ringt 14:36) så vi ringde tillbax till dem å dom var så snälla så vi fick hämta soffan med kärra ävenfast kl var efter 15 då... så det var ju skönt. Så vi har möblerat om, kastat ut soffan fixat med sladdarna och lagat mat.
NU är allt klart:-) känns så skönt, äntligen har jag fårr min soffa!!!!
Ska ta kort på den senare..

Ronja sover, Theo håller vi på att natta nu.

Imorgon kl 14 sticker vi... så kommer hem på måndag kväll.... ska bli så skönt att få komma iväg..

Puss å kram på er :P

1 kommentar:

Anonym sa...

wieee! Ska bli spännande på få se din live :-)