2009-03-04

Bra dag

Mätt å belåten..

Dagen har gått i shopingens tecken.

Lämnade ungarna på dagis, vaknade lite sent så det vart stressigt. Men men nu är dom på dagis.

Åkte å visade korten på våran soffa eftesom den e lite krökt på divandelen.... Men syntes inte så bra så fick mejla in bilderna.

Sen vart det en tripp till solberga för att handla lite blommor.
Köpte två blommor till vardagsrummet å två till köket, å ett par krukor :-) Köpte även jordgubbsfrön och smulronsfrön, får väl se hur det tar sig.. haha.
Smultronen skulle stå kallt å mörkt, så dom hamnade i kylskåpet :-) får se hur det blir :P

Har precis ätit ostsås makaroner och brocoli.. mmmm.

Ska bara slappa framför tv:n tills jag hämtar barnen tror jag! Så nice.


Min avgasrr på bilen har pajat, eller pajat å pajat men det har gått hål på det.
Så när jag startade den så lät den massor, den brukar göra det. Jag satte på radion, det var som att radion visste att det lät mycke så den höjde volymen av sig självt så inte hålet hördes, det kallar jag en smart stero... tror det är därför jag inte hör att den varit så trasig innan, för jag spelar alltid så hög musik i bilen..

Neee ttyl

Inga kommentarer: