2009-03-14



En piggare å gladare Tove idag, har inte sovit speciellt mycket, för jag somnade sent å theo kom in redan vid 2 inatt å då hade jag nästan somnat, men är ändå förhållandesvis pigg.


Ungarna har varit jättesnälla på morgonen, dom märkte inte att jag gick upp, jag stod å lyssnade på dem, theo läste bok för ronja :-)


Sen hörde dom att jag spolade upp vatten, så då fick dom bada (Ronja hade bajsat på morgonen å jag märkte inget förrens en timme efteråt... stackarn)


Så nu är dom nyshamponerade å balsamerad :-)




Ska snart gå över till Emil å saga som firar sina födelsedagar idag... Theo vet vad det är i paketen så får se om han avslöjar det innan dom öppnas... jag kan tänka mig att han kommer berätta det.....




Jag höll nästan på att glömma att jag ska till tandläkaren idag :-( bläää




ska lägga in ett kort på theo när han var hos morfar, han sover sött i sängen, å ett kort där han spelar gitarr med morfar,eller sjunger...





2 kommentarer:

Anonym sa...

Naaaa va söta! :-D

*Stolt Mamma Till Hector* sa...

Åhh neeej...varför säger du så? Och jag som äntligen har fått en bild på honom där jag tycker att han liknar mig, och så säger du att han är lik Eric..HaHa!!
Ja, jag har väll bara inbillat mig och får helt enkel acceptera att han inte är lik mig..=(
tjohej