2009-03-06

Gardiner, spindlar å läkarbesök



Jaha, nu har vi varit på hedlandet, precis innan vi skulle åka säger niklas att han ska till läkaren tio över elva.. KUL.


Men vi pinade oss iväg stressade, jag köpte gardiner och några handukar.


Stressade tillbax så vi hann till doktorn (niklas hade någe skit i ögat från jobbet) När vi var klara där, så måste vi till apoteket åxå, jag som bara ville hem ju.


Sen var det gjort.




Nu har jag strykt 4 gardiner, jag har nålat 4 gardiner... å tydligen hade jag hela tiden fått sällskap av en äcklig spindel, den såg jag inte förrens jag skulle fota gardinerna... Niklas dödade den vänligt åt mig... bläää







Har ju inte visat bilden på våran nya soffa jue... Här är den.. tror jag numera ska ta å sova i den istället för sängen, den e ju så skön.












PS: jag trivs INTE i mitt hår DS

1 kommentar:

Tina sa...

Du ser jättefin ut i håret... iallafall på kortet :P

mattan som ni har nu passar ju till soffan :D