2009-03-06

lite allmänt

Jaha, nu äntligen sitter man ner igen.
Har hämtat barnen på dagis, väntar på att niklas å christian ska köra bordet idag, å crosstrainern...

Ska väl hitta på nån mat att göra... Nån gång........

Har precis dammsugit å niklas har torkat gven (det kallas samarbete)

Nu kommer mina två huliganer (just nu så tycker båda att jag e som dom säger " MIN MAMMA" så dom slåss mycket om mig, precis som nu.

Sega Tina Christian :) kommer aldrig få någon mat jue...

IDAG ÄR DET FREDAG wiee..

Men tyvärr så är det närmre till den 9e nu.. jag ska till ögonläkaren å kolla mitt öga osm börjat skela igen, (opererades på det när jag var liten) så jag får se vad dom säger, jagbrukar ha en brännande smärta i mina ögon + att jag ser dimmigare med det ögat.. men hatar när nån ska peta på mina ögon.... än mindre ha i nån salva!!

Inga kommentarer: