2009-03-06

kväller

A aa amigo.. Det e fredagskvällarnas favoritprogram för barnen :)

Jag är helt färdig efter denna dagen.
Har fixat vårat nya köksbord, dammat lägenheten, dammsugit, hängt tvätt, plockat tvätt. gjort potatismos å korv ( å ingen pulvermos här inte)
Nu vill jag bara soooovvaa, eller åtminstonde vila.. Men det får jag göra när barnen sover sen...
Theo verkar väldigt trött.

Theo har slutat med sin magmedicin, men det funkade inte så bra, han vart så himla hård i magen så gav honom idag igen...

På måndag ska han göra hörseltest i eskilstuna, men är inte speciellt orolig längre, men lika bra att göra det så vi vet 100%



Köpte en örontermometer till ungarna idag, dyr men innan har vi haft vanliga å dom har försvunnit hela tiden, desutom har man fått tvångsta tempen på barnen i armhålan, sen har man fått tagit när dom sovit, nu har båda ungarna testat den nya tempen så det är ju jättebra.



Jag satt å testade den hemma.

Jag stoppade in den i mitt öra å sen väntade jag på pipet, efter en minut vart jag irriterad å undrade varför vi köpt en maskin som måste sitta i örat så himla länge, jag tog ut den efter ca 2 min... då var den avstängd... Jaha, trasig, våran vanliga tur tänkte jag.

Jag läste manualen en stund å satt irriterad över den, å insåg att dt fanns en knapp på baksidan, testade trycka på den å det tog 3 sek så fick jag ett resultat :-) hahaha
PS: Blir så arg.... jag har nyss setat å skrivit ett jättelångt inlägg, å så blir det en conflikt... det händer ofta, jag brukar faktiskt spara texten innan jag skickar iväg den, men glömde det idag. DS

Inga kommentarer: