2009-03-08

Igår vart det saw 5 å dip å pinnar :-) sen kollade vi på employer of the month eller hur det stavas.. Sen somnade jag nog vid ett.

Gick upp vid halv nio, men vad trött jag var.

Imorgon ska jag å theo till läkaren, Nikla behöver vabba för jag vet inte om jag kan köra hem sen, om dom ska ge mig ögondroppar. Jag ska vara där 8:40 å Theo ska vara där 11:40... så får väl hitta på nått emellan där...

Idag ska vi till lillie å daniel å fira henne en vecka i efterskott... tanten har blivit 26 år. Själv har man nästan ett år dit :P när man är äldre är det bra att fylla år i december :-) Men inte när man var yngre.

Veckan som kommer får jag väl ta å börja träna eftersom jag vunnit balanze kortet. Ska bli kul, men jobbigt :P Lite pinsamt dock, har fruktansvärt dålig kondition.

ne ska vakna lite till liv nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till träningskorte! jag va oxå med i den tävlingen, men jag hade ingen tur,hehhe